Blogg mot depression

Undrar om alla grejer man hört om att skriva av sig stämmer?
Jag mår iallafall lite bättre efter att ha skrivit lite hur jag känner, jag har aldrig gjort det förut.

Fan jag känner mig som en klyscha med mindervärdeskomplex.
Hatar mitt jobb.
Hatar mig själv.
Hatar världen.
Självhat tror jag är det mest utbredda hatet i världen. Innerst inne så hatar vi oss själva litegrann allihop.
För nåt vi gjort.
För hur vi ser ut.
För hur vi lever våra liv.
Ska man verkligen behöva stå framför spegeln och hjärntvätta sig själv med självkomplimanger varje morgon för att klara sig?
Näfan det låter så jävla dumt att det är löjligt och jag har aldrig gjort det och kommer aldrig göra det.
Då är det bättre att be om ursäkt och förändras.
Men jag har ingen kontroll. Jag är som nån som faller men aldrig har sett mark.
Allt jag vill är att sluta falla men hur det ska gå till är oförståeligt.

Dagen fortsätter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0