Det är som Marilyn Manson sa..

Jag vaknar.
Vad tänker man på precis i det där ögonblicket innan man riktigt förstår att man är vaken?
Jag tror jag kände lugn, inga bekymmer. I en sekund typ innan ångesten slog till som en käftsmäll.
Fortfarande utan anledning.

What is the meaning of life? Is there more to life than this?
Nope...

Om jag blundar och tänker på allt som finns att göra i världen, allt jag kan uppleva så tänker jag bara på droger.
Det är svårt att förklara.
Tänk om du fick en heroin-kick av att hoppa ut från ett flygplan istället för adrenalin?
Skulle det vara okej med heroin då bara för att kroppen producerar det naturligt?
Ska inte DMT vara lagligt då? Det bildas ju naturligt i kroppen vid matsmältning.
Ja var trodde du den najsa känslan av att vara mätt kom ifrån?
Adrenalin junkies blir också personligthetsförändrade och beroende, men inte står familjen där med en intervention. Det är accepterat att få sin drog genom att kasta sig ut från ett plan men inte gå ut på trottoaren och köpa den.

Det är som Marilyn Manson sa, folk som missbrukar droger förstör allt för oss som bara brukar dom.
En idiot är en idiot, han kommer hitta ett sätt att ta livet av sig på oavsett.om han får tag i ilegala droger eller legala droger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0