Födelse-fucking-dag..

Jag har överlevt grymt länge nu, grattis ditt jävla as. You aint dead yet!
Jag har tequilamage, uööööh va dåligt jag mår...

Fan varför ska jag behöva åka och hälsa på släktingar på min födelsedag för?
Jag tycker min födelsedagspresent borde vara en dag i en annan värld, en värld där inget som finns i den här världen existerar. Hur skulle en sån värld se ut? Skulle jag må bättre där?

Jag vill inte träffa nån idag... jag har lust att bara stänga av mobilen och låsa dörren och låtsas att det är natt, min favorittid på dygnet.
Det är så jävla skönt att gå ut på nätterna i en lugn förort, man ser inga bilar, inga människor.
Fridfullt som fan.
Många människor gillar soluppgången, dom tycker det är vackert och det är starten på en ny dag.
Men det finns säkert många som jag också, som ser det som ett slut.
Ett slut på lugnet. Lugnet man känner inom sig när man vet att man inte har några krav på sig.
När dagen börjar börjar också det jag hatar, nämligen tidens gång.
På natten känns det som tiden står still, det är så jävla skönt man vill inte att det ska ta slut.

Men men, på med masken och ut i skiten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0