Im fucked.. !

"Tolv hundra spänn? Är du dum i huvet eller?"
Det var min reaktion när jag fick notan på baren igår. Shit va fucked jag blev på tequila och 6.9 bira igår.
Jag är helt trasig fortfarande... måste ha vatten!!

Fan vet varför jag alltid blir så sugen på bira dom dagarna bolaget är stängt, det är en fucking curse!
Gdamn man, my money!! Whäääää whääää booohooooo!! Borde fan ha taggat från notan, jag hade fan taggat från notan om jag hade varit uppdaterad vad gäller priset på skiten jag drack... äh det är en vattenmolekyl under en bro.

Måste försöka sova nu men den jävla ångesten fuckar med mig varje gång den kommer.
And im out of drugs...

Shit sucks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0