Sova stående?

Jag känner att jag måste hitta tillbaks till en normal dygnsrytm igen men alla droger fuckar med kemin i min kropp... snart vet jag nog fan inte vad som är upp och ner ens!

Inte så illa än kanske men jag har inte direkt några planer på att sluta innan det är försent heller.
En dag kommer nån komma hit och se mig stå i ett hörn och sova, en pizzaslice sitter fast i nätbrynjan, tightywhiteys och en strumpa på mig.
Jag kommer bli jävligt förvånad när jag blir väckt av en fullt påklädd snubbe som ligger bredvid mig i min sköna säng, jag kommer typ ba "Vfan bryshan, ta av dig skorna åtminstonde!!" slänga pizzaslicen på honom och somna om.

Fick en jävla prick hos kronofogden i veckan, jag undrar hur många fler ärenden dom fått in nu under våra arbetslösa tider. Snart har dom inga kunder kvar att låna ut pengar till, det är tack vare fucking prickarna som folk förstör sig på telefonlån.
Tre år? Verkligen? Varför? Finns det vettig jävla förklaring för varför jag inte ska få ta ut ett lägenhetslån på tre år bara för jag missade att betala en räkning på 700 spänn?
Fucking löjeväckande!

Nä fram med en välmenande diktator som älskar sitt folk och tar tag i saker snabbt när det behövs.
Varför låta folket bestämma när majoriteten av alla människor är fucking retards? Det är bara dummt!
Inte för att folket bestämmt den treåriga regeln, jag ville bara få ur mig det.

Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0